You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.
Уверх

Прыведзеныя ніжэй дакументы ўяўляюць сабой падборку важных аспектаў, якія неабходна ўлічваць, каб забяспечыць паспяховую арганізацыю выстаў, а таксама іншыя звязаныя з гандлем інструменты маркетынгу, такія як гандлёвыя выставы.

Апошняя карысная інфармацыя
03.12.2018
У рамках ініцыятывы EU4Business ЕС выдзяляе беларускім кампаніям фінансавыя сродкі, праводзіць трэнінгі і ажыццяўляе падтрымку экспарту на новыя рынкі.
16.10.2018
Распачатае ў 2009 годзе як сумесная палітычная ініцыятыва, Усходняе партнёрства (УП) скіраванае на паглыбленне і ўмацаванне адносін паміж Еўрапейскім саюзам (ЕС), яго дзяржавамі-членамі і шасцю ўсходнімі суседзямі: Арменіяй, Азербайджанам, Беларуссю, Грузіяй, Рэспублікай Малдова...
20.07.2018
Еўрапейскі фонд Паўднёва-Усходняй Еўропы (EFSE) апублікаваў Справаздачу аб уплыве. У справаздачу ўключаны дасягненні фонду ў падтрымцы прадпрымальнікаў як рухаючай сілы малых і мікрапрадпрыемстваў (ММП), якія з’яўляюцца эканамічнай асновай мэтавых рэгіёнаў. Дзейнасць E...

Cookies
Гэты сайт выкарыстоўвае файлы cookie для паляпшэння працы ў браузеры. Даведацца болей
Я адмаўляюся
Я дазваляю